Project BOI

Project-BOI in Drenthe over genderexpressie en genderneutraliteit

Heb je de film of het boek BOI al gezien?

Wil je een BOI-event op school of in je organisatie?

Info en aanmelden bij Anne Marie Borsboom

Of loop je rond met vragen?

Het kan gebeuren dat je in een situatie terechtkomt dat je wel wat hulp kan gebruiken. Vaak kunnen familie en vrienden helpen, maar soms bespreek je dingen liever met iemand anders. Vaart Welzijn wil samen met jou kijken naar antwoorden op je vragen en oplossingen voor je problemen.

Het kan gebeuren dat je discriminatie ondervindt. Alleen als je discriminatie meldt, kan er iets aan gedaan worden. Meldpunt Discriminatie Drenthe kan je deskundig en vertrouwelijk advies geven en begeleiden bij vervolgstappen. Melden heeft zin!

Het kan gebeuren dat je wilt praten met iemand van je eigen leeftijd over gender- of seksuele diversiteit of andere jongeren ontmoeten die, net als jij, meemaken wat jij nu voelt? Dat kan! Bij de jongerengroep van het COC ben je altijd welkom!

Het kan gebeuren dat je mooi idee hebt op dit gebied. Stichting Asser Regenboog Alliantie (ARA) initieert en organiseert evenementen om de sociale acceptatie van LHBTI+ personen te vergroten. Zo heeft stichting ARA ook het project ‘BOI’ geïnitieerd.

Breng ons op de hoogte van je ideeën en wie weet kunnen we die samen realiseren.