Ondersteuning

De stichting Asser Regenboog Alliantie initieert en coördineert verschillende projecten in Assen en in Drenthe. Deels worden die projecten mede gefinancierd door de gemeente Assen en provincie Drenthe.

Om initiatieven breder uit te zetten is echter meer geld nodig. Denk hierbij aan gelden voor extra promotie in de media of extra activiteiten tijdens de ontmoetingen in het Regenboogcafé.

Als je vindt dat de Asser Regenboog Alliantie op een goede manier actief is om de zichtbaarheid van LHBTI+-personen te vergroten en de acceptatie te verbreden, dan kun je ons financieel steunen via onderstaand formulier. De minimumdonatie is € 20,00 per jaar, maar elk hoger bedrag is natuurlijk van harte welkom. Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden van al onze activiteiten.

Donatieformulier

Vrijwilligers

Als je de projecten van de stichting Asser Regenboog Alliantie belangrijk vindt en je wilt bij sommige projecten wel helpen, dan ben je van harte welkom als vrijwilliger. Stuur een mail naar: info@stichtingara.nl