Vooraankondiging symposium 2020

In samenwerking met de gemeente Assen en de provincie Drenthe organiseert de stichting Asser Regenboog Alliantie op donderdag 8 oktober 2020 in het kader van de Regenboogweek een symposium met het thema ‘Vrijheid en Veiligheid’.

‘Zijn wie je bent en leven zoals je wilt’. Maar hoe veilig ben je in het werk, op school, in de sport, op straat, in de zorg? Op die vragen proberen we in het symposium antwoorden te vinden. Tevens willen we handvatten aanreiken voor instellingen, besturen, directies etc. die werken met mensen uit de LHBTI-gemeenschap.

Het bestuur van ARA nodigt u van harte uit tot het bijwonen van dit symposium in De Nieuwe Kolk in Assen.

Regenboogsymposium Assen
Donderdag 8 oktober 2020
De Nieuwe Kolk Assen
13.00 – 18.00 uur

Het definitieve programma volgt te zijner tijd.

Helaas kunnen wij op dit moment nog niet inschatten welke coranamaatregelen in oktober van kracht zijn. Het evenement is dus onder voorbehoud. Zodra meer bekend is over de ontwikkelingen, zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.

Wij hopen u op 8 oktober te kunnen begroeten in Assen!

Als u belangstelling hebt, kunt u zich nu reeds aanmelden via info@stichtingara.nl. Wij houden u dan ook op de hoogte van alle ontwikkelingen. Als u in uw omgeving mensen kent, die mogelijk geïnteresseerd zijn, kunt u dit bericht doorsturen.